JavaScript is required to view this page.
Ga naar inhoud

FAQ - Veelgestelde vragen

Afbeelding laden:

FAQ - Veelgestelde vragen

Vind antwoorden op veelgestelde vragen over Kunstiek. Als u hieronder niet vindt wat u zoekt, neem dan contact met mij op. Ik doe graag mijn best om u te helpen.

Algemeen

Kan ik een kunstwerk reserveren?

Ja, een kunstwerk reserveren is mogelijk door door een bericht te sturen via de knop ‘Maak een aanvraag/reservering’.

Kan ik een kunstwerk eerst in het echt bekijken?

Ja, u bent van harte welkom om de kunstwerken vrijblijvend te komen bekijken. Dit kan alleen op afspraak, aangezien de kunstwerken elders opgeslagen staan. Uiteraard staat er een kopje koffie voor u klaar.

Welke kunstenaars vind ik bij jullie aanbod?

Ik ben gespecialiseerd in kunstwerken van Nederlandse en Belgische kunstenaars uit de 19e en 20e eeuw. Mijn collectie omvat werk van gerenommeerde namen zoals Jan van Heel, Herman Berserik, Erasmus Bernhard von Dülmen Krumpelmann, Toon Tieland, Pieter d'Hont en Lambertus Zijl. Daarnaast bieden we ook werk aan van andere kunstenaars uit deze periodes. U vindt hier een overzicht van kunstenaars. Neem gerust contact met me op voor een actueel overzicht of als u op zoek bent naar een specifieke kunstenaar.

Koopt u ook kunstwerken in?

Ja, ik ben altijd geïnteresseerd in de aankoop van originele schilderijen, werken op papier, sculpturen en beelden van Nederlandse en Belgische kunstenaars uit de 19e en 20e eeuw. Stuur duidelijke foto's en informatie over het werk op, dan neem ik contact met u op. Het moet wel passen bij mijn interesse, behoefte in de markt en mijn collectie.

Kan ik mij aanmelden voor uw nieuwsbrief?

Jazeker! Vul uw e-mailadres in op het aanmeldformulier onderaan deze pagina en u wordt toegevoegd aan de abonneelijst. U ontvangt dan ongeveer vier keer per jaar updates over nieuwe aanwinsten.

Hoe kan ik contact opnemen?

U kunt mij bereiken per mail via info@kunstiek.nl, of u kan me telefonisch bereiken op +316-20706811.

Verzending

Hoe wordt het kunstwerk verzonden?

Binnen Nederland wordt het kunstwerk aangetekend en verzekerd verzonden met PostNL.

Voor internationale verzendingen maak ik gebruik van DHL of, in sommige gevallen, TNT of andere aanbieders. Neem contact met me op voor specifieke details en tarieven. Houd bij internationale verzending buiten de EU rekening met mogelijke extra kosten voor douane, invoerrechten en btw. Deze kosten zijn voor rekening van de koper.

Wat zijn de verzendkosten en levertijden?

Tarieven kunnen variëren afhankelijk van de locatie, de grootte en het gewicht van het kunstwerk.

Verzendkosten worden berekend op basis van het totale gewicht en de grootte van alle artikelen in het winkelwagentje.

Neem contact met me op als u vooraf de exacte kosten wilt weten. Kunstwerken worden binnen vijf (5) tot zeven (7) werkdagen verzonden. Buiten Nederland bedraagt de levertijd 6 tot 21 dagen.

Kan ik het kunstwerk zelf ophalen?

Ja, u kunt het kunstwerk zelf ophalen in Borne, Overijssel. Dit kan alleen op afspraak, aangezien de kunstwerken elders opgeslagen staan.

Kan ik mijn aankoop door een koerier laten bezorgen?

Ja, u kunt uw aankoop laten bezorgen door een koeriersdienst. Ik hebben goede ervaringen met easy2send, maar u mag zelf uiteraard ook uw eigen een koerier kiezen.

Retouren

Kan ik mijn kunstwerk retourneren?

Ja, u kunt een gekocht kunstwerk binnen 14 dagen ruilen voor een ander kunstwerk, mits het in originele en onbeschadigde staat verkeert. De ruil wordt behandeld als een retourzending gevolgd door een nieuwe aankoop: U bent verantwoordelijk voor de retourkosten, maar de verzending van het nieuwe kunstwerk is gratis. De aankoopprijs wordt met elkaar verrekend; als de waarde gelijk is, hoeft u niets extra te betalen.

Betalingsmogelijkheden

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Betaling kan via bankoverschrijving, contant bij levering of vooraf via IDEAL. Alle prijzen op de website zijn inclusief btw.

Stond het antwoord hier niet tussen?

Back to top